Savitarnos įrenginių funkcionalumo plėtra

Šiais laikais bankomatai atlieka anaiptol ne vien grynųjų pinigų išdavimo ir priėmimo funkciją. Įdiegus šiuolaikinę programinę įrangą, jie tampa vertingu nuotoliniu klientų aptarnavimo kanalu, per kurį, beje, gali būti aptarnaujami ne tik to banko, kuriam priklauso bankomatas, klientai, bet ir kiti.

Specializuota programinė įranga suteikia bankomatams papildomų funkcijų: galimybę jais atlikti įvairių tipų atsiskaitymus, sumokėti mokesčius, pasikeisti valiutą ir kt. Savitarnos įrenginių ekranuose taip pat gali būti siūlomos įvairios prekės ir paslaugos, naudojamos interaktyvios atgalinį ryšį suteikiančios priemonės.

Tai padeda finansų įstaigoms ne tik palaikyti visavertį individualų ryšį su savo klientais, bet ir galimybę užsidirbti iš papildomų paslaugų ir taip susigrąžinti į savitarnos įrenginių tinklą investuotas lėšas.

Iš kitos pusės, bankomatų naudotojai džiaugiasi atsiradusia galimybe gauti daugybę paslaugų per nuotolį. Tai skatina esamų banko klientų lojalumą, naujų klientų pritraukimą, sumažina banko skyrių darbo krūvį, padeda automatizuoti bankinį aptarnavimą ir suteikia finansų organizacijai patogias apskaitos ir analizės priemones.

Optimizavimo sritys

Savitarnos įrenginių prieinamumo didinimas

Ne banko klientų pritraukimas

Savitarnos įrenginių prieinamumo didinimas

Bankinio aptarnavimo automatizavimas banko skyriuose ir už jų ribų

Savitarnos įrenginių tinklo atsiperkamumas

Programinės įrangos sprendimai, suteikiantys savitarnos įrenginiams papildomą funkcionalumą, padeda ne tik išplėsti jų funkcijas, bet ir gauti pajamų iš savitarnos kanalo, papildomai daug neinvestuojant į bankinės įrangos tinklo infrastruktūrą, nes galima imti komisinį mokestį už daugybę savitarnos terminaluose teikiamų papildomų paslaugų.

Komisinio mokesčio dydis gali būti nustatytas kelioms pasirinktoms savitarnos įrenginių grupėms, tiek ir atskiriems įrenginiams, atsižvelgiant į jų vietą, žmonių srautą ir kitas sąlygas. Tai suteikia galimybę savitarnos įrenginių tinklo savininkui papildomai užsidirbti.

Naujų klientų pritraukimas

Išplečiant standartinį savitarnos įrenginių funkcionalumą, išauga jų naudojimas. Jais pradeda naudotis netgi tie asmenys, kurie nėra finansinei įstaigai priklausančių bankomatų klientai.

Vis dėlto, aktyviai plėtodami nuotolinio klientų aptarnavimo kanalus ir teikdami per juos paslaugas, kurios anksčiau buvo prieinamos tik bankų skyriuose, bankai susiduria su individualaus ryšio su klientais trūkumu.
Specializuota programinė įranga padeda ne tik teikti per savitarnos įrenginius individualizuotas paslaugas, bet ir surinkti apie bankomatų naudotojus papildomos informacijos, taip pat pritraukti naujų klientų.

Daugiakanalė klientų aptarnavimo terpė

Visuotinė skaitmenizacija ir besikeičiantis klientų elgesys skatina bankus pergalvoti savo plėtros strategiją. Klasikinių bankų filialų vaidmuo keičiasi: vartotojai nori gauti finansines paslaugas jiems patogiu laiku ir patogioje vietoje, o ne priklausyti nuo banko skyriaus darbo valandų.

Kad pateisintų šiuos klientų lūkesčius, bankai privalo ne tik plėsti savo skaitmenines galimybes, bet ir teikti daugiakanalius pasiūlymus, jungiančius skaitmeninius ir individualizuotus ryšio kanalus.

Programinės įrangos sprendimai, skirti išplėsti savitarnos įrenginių funkcionalumą, suteikia galimybę pasiūlyti tas pačias paslaugas, kaip ir kitais ryšio su klientais kanalais (banko skyriuose, per mobiliąją ir internetinę bankininkystę), taip leidžiant įgyvendinti daugiakanalio aptarnavimo koncepciją.

Privalumai

Galima uždirbti papildomų pajamų iš savitarnos įrenginių

Atsiperka investicijos į savitarnos įrenginių tinklą

Auga lojalių klientų skaičius

Pritraukiama naujų klientų

Automatizuojamas banko klientų aptarnavimas

Laikomasi reguliatoriaus reikalavimų

Sumažinamas personalo darbo krūvis

Susiję produktai

Mūsų projektai

Naujienos

Užsisakyti