Naujienos apie produktus

„Azer Turk Bank“ pristatė naujos kartos savitarnos įrenginius: su NFC ir šiuolaikiška vartotojo sąsaja


BS/2 ir Azerbaidžano banko „Azer Turk Bank“ specialistai drauge įdiegė į „Diebold Nixdorf“ naujos kartos „DN Series“ bankomatus daugiafunkcę sistemą „VCP Pro“ (ProFlex4). Visi savitarnos įrenginiai turi patogią vartotojo sąsają ir yra pritaikyti bekontaktėms operacijoms atlikti.

Įdiegus į bankomatus sistemą „VCP Pro“ (ProFlex4), jais naudotis tapo paprasčiau ir patogiau. Jų ekranuose informacija pateikiama aiškiau ir patraukliau.

„VCP Pro“ atveria naujų galimybių

„Azer Turk Bank“ nuolat plečia savo bankomatų tinklą, šįkart įsigydamas naujų daugiafunkcių „Diebold Nixdorf“ bankomatų „DN Series“. Šiuo metu naudojama 10 tokių bankomatų.

„VCP Pro“ sistema į „Azer Turk Bank“ bankomatus buvo pradėta diegti 2022 m., o 2023 m. sausį BS/2 specialistai pritaikė jai banko darbuotojų komandos sukurtą šiuolaikinį dizainą, atspindintį banko stilių. Šis dizainas įdiegtas į visus bankomatus, kuriuose veikia „VCP Pro“.

VCP (angl. Vynamic Connection Points) – programinių sprendimų kompleksas, sukurtas atnaujinus „ProCash“ ir „ProFlex4“ produktų funkcionalumą. Pakeitus produktų prekės ženklus, jie pervadinti atitinkamai į „VCP Lite“ ir „VCP Pro“.

„Azer Turk Bank“ – pirmasis Azerbaidžano bankas, aktyviai pereinantis nuo fizinių (angl. physical) prie skaitmeninių (angl. digital) savitarnos technologijų: naujieji bankomatai nebeturi kortelių skaitytuvų, o iš jų išsiimti ar į juos įnešti pinigus galima bekontakčiu būdu (tam naudojamas NFC modulis).

Klientų patogumui šie šiuolaikiški bankomatai stovi Azerbaidžano sostinėje Baku, pačiose judriausiose metro vietose: „Ahmedli“, „Nariman Narimanov“, „Gegužės 28-oji“, „Inshaatchilar“.

Azerbaidžane sparčiai auga banko mokėjimo kortelių skaičius. Centrinio Azerbaidžano banko duomenimis, 2022 m. naudojamų mokėjimo kortelių skaičius išaugo 20 proc. Be to, klientai vis dažniau renkasi bekontaktį atsiskaitymo ar grynųjų pinigų įnešimo būdą, tam naudodami ne tik bekontaktes korteles, bet ir išmaniuosius telefonus, laikrodžius su NFC technologija.

„Diegdami į bankomatus sistemą „VCP Pro“, mes išsaugojome jų pradinį funkcionalumą, t.y., įrenginiai ir toliau atlieka standartines funkcijas, tačiau turi ir daugiau galimybių, – pasakoja „BS/2 Azerbaijan“ direktorius Ilgar Hasanov. – Ateityje kiekvienas bankas, naudojantis „VCP Pro“, galės papildomai įsidiegti naujų sprendimų, kuriuos mes siūlome“.

„VCP Pro“ sistema būtina, jei bankas nori sudaryti galimybę savo savitarnos įrenginiuose atlikti bekontaktes operacijas (taikant QR kodą ar NFC technologiją), pasikeisti valiutą, įgyvendinti rinkodarines kampanijas, keisti vartotojo sąsają, prireikus greitai įdiegti kitas šiuolaikines bankomatų funkcijas.

Išsiskirianti bankomato vartotojo sąsaja

Iki šiol standartiniuose savitarnos įrenginiuose buvo naudojami seni NDC/DDC protokolai, o vartotojo sąsają ekrane sudarė statinių JPG formato vaizdų rinkinys.

Sistema „VCP Pro“ padeda kurti dinamines vartotojo sąsajas, taikant interneto technologijas. Taip galima sukurti kiekvienam klientui individualią vartotojo sąsają ir sutrumpinti jo atliekamų operacijų trukmę.

Kiekvienos operacijos pradžioje išmanusis bankomatas kreipiasi į klientą vardu. Tuomet ekrane rodomi standartiniai veiksmai, pvz., siūloma pasirinkti norimą išsiimti grynųjų pinigų sumą, atsižvelgiant į dažniausiai klientų išimamą sumą. Paieška meniu skyriuose – ne statiška, o animuota.

„Vienas iš „Azer Turk Bank“ projekto tikslų buvo sukurti patogią vartotojo sąsają, kuri padėtų klientui kuo greičiau atlikti norimą operaciją, atliekant kuo mažiau veiksmų, – pasakoja BS/2 Produktų vystymo skyriaus vadovas Siarhei Kraiko. – „VCP Pro“ diegimo projektas – tai tik ilgo kelio pradžia, kai bankomatas pradedamas naudoti kaip išmanusis įrenginys, siekiant gerinti vartotojo patirtį ir diegiant naujas funkcijas“.

Kitas etapas – „FCX.iQ“ ir „ATMeye.iQNG“ projektai

2022 m. „Azer Turk Bank“ tapo vienu iš sparčiausiai augančių Azerbaidžano bankų. Šios finansų įstaigos turtas išaugo 2,4 karto ir siekė 965 mln. manatų (daugiau nei 507 mln. eurų).

„Mūsų banko strateginis tikslas – procesų optimizavimas ir bankinių inovacijų plėtra, diegiant modernias finansines technologijas, – teigia „Azer Turk Bank“ Mokėjimo duomenų apdorojimo centro departamento vadovas Anar Gasimov. – Siekiame pakeisti stereotipinį požiūrį į mūsų banką, kad klientų akyse jis būtų tarsi skaitmeninis finansų prekybos centras, teikiantis kokybiškas paslaugas.“

Šiuo metu į „Azer Turk Bank“ bankomatus diegiama dar keletas BS/2 programinių produktų, tarp kurių – valiutų keitimo bankomatuose sistema „FCX.iQ“ ir vaizdo apsaugos bei klientų ginčų sprendimo sistema „ATMeye.iQ New Generation“.

Kilo klausimų?

Naujienos

Užsisakyti