Naujienos apie įmonę

BS/2 sprendimai gali pakeisti mažmeninės prekybos ateitį Azerbaidžane

Azerbaidžano mažmeninės prekybos sektorius pasirengęs atidaryti ateities parduotuves. Tai paaiškėjo spalio 5 d. Azerbaidžano sostinėje Baku vykusioje mažmeninės prekybos verslo popietėje „BS/2 Retail Business Brunch“.
BS/2 organizuoto renginio metu pasauliniai mažmeninės prekybos įrangos ir sprendimų gamintojai „Diebold Nixdorf“, „Datalogic“, „Bizerba“, SOTI, „Modern Expo“ pristatė savo naujausius gaminius.

„BS/2 Retail Business Brunch“ surengtas, siekiant supažindinti mažmeninės prekybos atstovus su pasaulinėmis mažmeninės prekybos tendencijomis, pasidalinti patirtimi, aptarti šio sektoriaus problemas.

Šiuolaikinė mažmeninė prekyba reikalauja nuolatinio žinių atnaujinimo ir inovacijų. Taigi renginys buvo puiki proga keistis patirtimi, pristatyti naujas technologijas ir aptarti esminius mažmeninės prekybos srities klausimus.

Jurij Mikuckij, BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotojas:

„BS/2 Retail Business Brunch“ subūrė mažmeninės prekybos pramonės atstovus ir įrangos gamintojus. Svečiai galėjo ne tik pasiklausyti pranešimų, bet ir susipažinti su šiuolaikiniais prekybos sprendimais. Susitikime buvo pristatyta daugiau nei 10 bendrovės „Datalogic“ skaitytuvų modelių, įvairios „Bizerba“ svarstyklės, daugiafunkcė modulinė „Diebold Nixdorf“ kasos įranga ir „DN Series“ savitarnos kasos.

Kasų sistemos su dirbtiniu intelektu

Labiausiai aptariama „BS/2 Retail Business Brunch“ tema buvo savitarnos kasų diegimo galimybės Azerbaidžano prekybos centruose. Įrengus tokias kasas, taupomas klientų laikas, efektyviau išnaudojama prekybinė erdvė (vietoj dviejų tradicinių kasų su kasininkais galima įrengti 6 savitarnos kasas), sumažėja personalo išlaikymo sąnaudos.

Naudodamasis savitarnos kasa, pats pirkėjas skenuoja prekes ir už pirkinius atsiskaito kortele ar grynaisiais pinigais, o paslaugos tikslumą ir kokybę užtikrina dirbtinis intelektas. Renginio metu svečiai įvertino „Diebold Nixdorf“ savitarnos kasos „DN Series“ privalumus.

Emil Musayev, BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovas:

Pritaikius neuroninius tinklus, kasos aparatai išmoko atpažinti prekes ir nustatyti jų galiojimo terminus. Dirbtinis intelektas padeda pirkėjams greitai ir efektyviai įsigyti pirkinius. Iki šiol kasas be kasininkų dažniau rinkdavosi jaunoji karta, tačiau pastebima, kad savitarnos kasomis pradėjo noriai naudotis ir vyresni klientai.

Mobilieji skaitytuvai – savarankiškam apsipirkimui

„Datalogic“ produktų liniją sudaro įvairių tipų stacionarūs ir nešiojamieji skaitytuvai, skirti mažmeninei prekybai. Kai kurie pramoninių skaitytuvų modeliai gali nuskaityti brūkšninius kodus 20 m atstumu, o tai ypač patogu dirbant sandėliuose.

Vis labiau populiarėja ir mobilieji skaitytuvai, skirti apsipirkti savarankiškai. Naudodamiesi šiais įrenginiais, pirkėjai gali vaikščiodami po parduotuvę ir nuskaitydami prekių kodus iškart susiformuoti pardavimo čekį.

Igor Steiner, „Datalogic“ klientų aptarnavimo vadovas NVS šalyse:

Vis labiau populiarėja technologijos, padedančios apsipirkti savarankiškai. Naudodamiesi kodų skaitytuvais, pirkėjai gali vaikščiodami po parduotuvę ir nuskaitydami prekių kodus iškart susiformuoti pardavimo čekį. Manau, kad toks sprendimas yra įdomus Azerbaidžano prekybos sektoriaus transformacijai.

Šiuolaikiniai mažmeninės prekybos įrenginiai gali būti integruojami su kitų gamintojų įranga. Tai padeda suefektyvinti prekybos tinklo vidinius procesus. Pvz., „Datalogic“ skaitytuvai „Magellan“ yra suderinami su  „Diebold Nixdorf“ savitarnos kasomis.

Išmaniosios svarstyklės – visiškas savarankiškumas, jokios pagalbos!

Svarstyklės, kuriose taikomos dirbtinio intelekto technologijos, pamažu keičia standartinius svėrimo įrenginius, spausdinančius brūkšninį kodą. Naudojantis tokiomis svarstyklėmis, ekrane nebereikia pasirinkti prekių nei įvesti skaičių: produkto kategoriją už pirkėją nustato neuroninis tinklas.

Anton Denisenko, „Bizerba“ vykdomasis direktorius Ukrainoje:

Dirbtinio intelekto technologijos vis plačiau diegiamos mažmeninėje prekyboje: nuo produktų svėrimo iki prekių skaičiavimo savitarnos kasose. Neuroniniai tinklai stebi lentynas ir padeda išvengti prekių trūkumo, o įdiegta veidų atpažinimo funkcija užtikrina saugumą. Šiuolaikiniai prekybininkai jau dabar aktyviai naudojasi dirbtinio intelekto technologijomis siekdami sumažinti sukčiavimus prekybos centruose.

Sveriamos prekės sudaro vidutiniškai 30 % visų parduotuvėse įsigyjamų maisto produktų. Taigi dėl svėrimo klaidų beveik kas trečiame kvite gali būti netinkamai registruota prekė. Išmaniosios svarstyklės sumažina tiek klientų, tiek parduotuvės darbuotojų klaidų tikimybę.

Turab Huseynov, „ANC Group“ IT skyriaus vadovas:

„BS/2 Retail Business Brunch“ buvo ypač įdomu pamatyti, kaip realiai veikia savitarnos kasos. Šie įrenginiai, kuriuose naudojamas dirbtinis intelektas, padeda pirkėjams greitai atsiskaityti už prekes, o kartu išvengiama žmogiškųjų klaidų, sumažėja vagysčių rizika, galima efektyviau kontroliuoti prekių atsargas ir laiku išvengti jų trūkumo.
Tokia įranga neabejotinai galėtų atnešti didelės naudos Azerbaidžano prekybos tinklams. Diegiant šiuolaikines technologijas, galima ne tik supaprastinti kasdienę rutiną prekybos vietose, bet ir išspręsti darbuotojų trūkumo problemą. Manau, kad šios naujovės padėtų padidinti prekybos efektyvumą ir pagerinti klientų patirtį mūsų mažmeninės prekybos tinkluose.

Tsotne Kalichava, Sakartvelo prekybos tinklo ALTA el. komercijos ir CRM sistemų vadovė:

Su džiaugsmu aplankėme „BS/2 Retail Business Brunch“, kur sužinojome apie pažangią mažmeninės prekybos įrangą ir programinius sprendimus. Gavome vertingos informacijos apie mažmeninės prekybos sektoriaus situaciją, susitikome su vietos įmonių atstovais, apsikeitėme patirtimi, užmezgėme naudingų ryšių.
Esame dėkingi BS/2 už renginio organizavimą. „BS/2 Retail Business Brunch“ parodė, kaip svarbu dirbti kartu, kuriant mažmeninės prekybos ateitį.

Paštomatai – visavertė pašto skyrių pamaina

2023 m. vasarą BS/2, bendradarbiaudama su Ukrainos įmone „Modern Expo“, įrengė Baku pirmąjį šalyje paštomatą. „Modern Expo“ gamina kompleksinius mažmeninės prekybos sprendimus: stelažus, šaldymo įrangą, paštomatus ir kt.

BS/2 antrinė įmonė Azerbaidžane įgyvendino bandomąjį paštomato diegimo projektą per rekordiškai trumpą laiką. Prireikė tik 3 mėnesių, kad paštomato programinė įranga būtų pritaikyta pagal užsakovo reikalavimus.

Ilgar Hasanov, „BS/2 Аzerbaijan“ direktorius:

Paštomatai mūsų regione – visiška naujovė. Norėdami supažindinti potencialius klientus su šiuo gaminiu, visų pirma, BS/2 antrinės įmonės Azerbaidžane biure įrengėme demonstracinį paštomatą.
Įrenginį apžiūrėjo ir juo susidomėjo daugybė logistikos įmonių ir prekybos centrų. Džiugina tai, kad įmonės planuoja naudoti paštomatus visuose savo prekių išdavimo centruose, įsikūrusiuose skirtinguose šalies regionuose. Taip prekių gavėjus bus siekiama supažindinti su nauju apsipirkimo būdu. Tikimės, kad tai paskatins gyventojus greičiau priimti naujovę ir pradėti aktyviai naudotis paštomatais.

„DS Center.iQ“ – nauja priemonė mažmeninės prekybos verslui valdyti, taikant IoT

Azerbaidžane vykusiame renginyje BS/2 pirmą kartą pristatė savo naujovę – sprendimų priėmimo sistemą „DS Centre.iQ“. Šiuolaikiniame mažmeninės prekybos pasaulyje intensyviai naudojama daiktų interneto (IoT) koncepcija. Pagal ją, visi įrenginiai yra sujungiami į vieną tinklą, kad galėtų perduoti ir keistis duomenimis. Tai padeda užtikrinti sklandų, nepertraukiamą darbą ir pagerinti klientų patirtį.

„DS Center.iQ“ analizuoja informaciją iš įvairių šaltinių ir pateikia ją vizualiomis diagramomis bei informacinėmis lentelėmis. Sistema gali tapti mažmeninės prekybos tinklų valdymo pagrindu, suteikiančiu mažmenininkams ne tik kontrolę, bet ir galimybę priimti labiau pagrįstus sprendimus.

BS/2 turi patirties, kuriant ir diegiant mažmenininkams patogią ekosistemą. Bendrovė specializuojasi ne tik tiekdama techninę įrangą, bet ir integruodama ją su įvairiais programinės įrangos produktais. Tai padeda optimizuoti verslo procesus ir didinti pelną.

BS/2 įmonė, kurios pagrindinė buveinė yra Lietuvoje, jungia 7 antrines įmones. Azerbaidžane BS/2 antrinė įmonė veikia nuo 1999 metų. Ji šalyje turi du techninių paslaugų centrus – Baku ir Gendžėje. Sertifikuoti šių padalinių inžinieriai klientams teikia techninės įrangos remonto ir priežiūros paslaugas. BS/2 Azerbaidžane prižiūri daugiau nei 4 000 prekybos įrenginių.

Kilo klausimų?

Naujienos

Užsisakyti