Naujienos apie įmonę

Uzbekistano banko „Aloqabank“ darbuotojai tobulino bankomatų žinias

BS/2, oficiali didžiausios pasaulyje bankinės įrangos gamintojos „Diebold Nixdorf“ atstovė, ne tik diegia jos bankinę įrangą, bet ir teikia konsultacines paslaugas bankų ir techninės priežiūros organizacijų specialistams.

Gegužės 28 d. BS/2 ekspertai Uzbekistane vedė mokymus „Aloqabank“ techninės bankomatų priežiūros specialistams. Anot BS/2 antrinės įmonės Uzbekistane direktoriaus Marat Gatiiatov, mokymai skirti kelti banko darbuotojų kvalifikaciją, gauti iš banko atgalinį ryšį apie bankomatų naudojimą ir jų techninę priežiūrą, taip pat numatyti bendradarbiavimo plėtros gaires ir gerinti bankomatų priežiūros kokybę.

Pagrindiniai „Aloqabank“ darbuotojų siekiai – išanalizuoti darbo su bankomatais subtilumus, sužinoti, kaip išvengti bankomatų gedimų ir išlaikyti nuolatinį įrangos funkcionalumą.

Mokymuose dalyvavo „Aloqabank“ duomenų apdorojimo centro direktorius Ziedulla Saliev ir vyresnysis bankomatų specialistas Zuchriddin Rachmanov.

Po mokymų BS/2 specialistai atsakė į „Aloqabank“ darbuotojų klausimus, pademonstravo, kaip išspręsti bankomatus eksploatuojant kylančius sunkumus.

BS/2 atstovai nuolat veda mokymus darbuotojams, prižiūrintiems bankomatų tinklus. Tokie renginiai padeda finansų organizacijoms kelti bankinės savitarnos įrenginių našumą ir sutaupyti ruošiant bei sertifikuojant specialistus.

Kilo klausimų?

Naujienos

Užsisakyti