Universali mokėjimo ir lojalumo sistema „PayLo“
Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausančios bendrovės „Ashburn International“ (ASHBURN) ir BS/2, jau ne vienerius metus dirbančios bankinių technologijų bei transakcijų valdymo sektoriuose, pristato sprendimą „PayLo“ – lanksčią plataus spektro lojalumo sistemą.
„PayLo“ – tai universalus lojalumo ir mokėjimo programų rinkinys, sukurtas remiantis ilgamečiu bendradarbiavimu su įvairaus profilio klientais:
- maisto ir pramoninių prekių mažmeninės prekybos tinklais;
- degalinių tinklais;
- prekybos centrais;
- finansų įstaigomis.
Sistema skirta pritraukti naujiems klientams bei ugdyti esamų klientų lojalumą, pasitelkus į pagalbą įvairias rinkodarines lojalumo schemas bei kitus dėmesį pritraukiančius būdus.
„Klientų lojalumo nusipirkti neįmanoma, tačiau įmanoma padidinti jį pasitelkus į pagalbą efektyvias lojalumo bei pirkimo programas. Pirkėjų įpročių ir elgesio analizės bei paties lojalumo valdymo šiandien neįmanoma įsivaizduoti be naujausių informacinių technologijų įsikišimo“, – teigė „PayLo“ produkto vadovas Laimonas Lileika.
Anot įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausančios bendrovės ASHBURN atstovo, mokėjimo ir lojalumo sistema „PayLo“ – tai platforma, suteikianti galimybę šias paslaugas teikti neribotam užsakovų skaičiui. Atsižvelgiant į skirtingų verslo sektorių poreikius, „PayLo“ funkcionalumas derinamas prie kiekvieno užsakovo individualiai. „PayLo“ mokėjimo ir lojalumo scenarijų rinkiniai pritaikomi mažmeninės prekybos tinklų, paslaugų ir pramogų, transporto, finansų, telekomunikacijų sektoriuose.
Sprendimo „PayLo“ išskirtinumas – galimybė pateikti jį kaip užsakomąją paslaugą (angl. outsourcing). Taigi, užsakovui nebūtina turėti sudėtingos IT infrastruktūros bei sistemą nuolat stebinčių darbuotojų būrio.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie „PayLo“ sprendimą, užsukite į tinklalapį www.paylo.eu arba kreipkitės el. paštu sales@bs2.lt.