Naujienos apie įmonę

BS/2 subūrė Azerbaidžano mažmeninės prekybos atstovus

2024 m. gruodžio 5 d. Baku, Azerbaidžane, vyko mažmeninės prekybos sektoriaus atstovams itin svarbus renginys – „Retail Business Brunch 2024“. Jį organizavo įmonė BS/2, siūlanti mažmenininkams šiuolaikinius technologinius sprendimus.

Verslo popietėje dalyvavo didžiausių pasaulio prekybos įrangos bei sprendimų gamintojų atstovai: „Diebold Nixdorf“, DATALOGIC, SUNMI, SOTI ir „SIS Technology“. Jie pristatė savo sukurtas naujoves.

Į renginį susirinko verslininkai iš Azerbaidžano, Sakartvelo, Kazachstano, Uzbekistano, Turkijos, Bulgarijos, Vengrijos ir Lietuvos. Susitikimo metu buvo pristatyti šiuolaikiniai prekybos sprendimai, įskaitant ir naujoves, pagrįstas dirbtiniais neuroniniais tinklais bei duomenų analize.

Pagrindinis „Retail Business Brunch“ tikslas buvo supažindinti prekybininkus su pasaulinėmis mažmeninės prekybos industrijos tendencijomis, aptarti aktualius iššūkius ir problemas, su kuriomis susiduria prekybos sektorius. Siekiant išlikti konkurencingais šiuolaikinėje rinkoje, labai svarbu nuolat plėsti žinias ir diegti inovacijas, taigi tokie renginiai itin svarbūs.

 

Ši mažmenininkų verslo popietė tapo svarbia paskata diegti inovatyvius sprendimus, orientuotus į prekybos procesų efektyvinimą, sąnaudų mažinimą ir klientų aptarnavimo kokybės gerinimą.

Pirmą kartą tokį renginį BS/2 organizavo 2023 metais. Kadangi pernai jis sukėlė didelį Azerbaidžano verslo bendruomenės susidomėjimą, buvo nuspręsta jį surengti ir šiemet.

Šiuolaikinės mažmeninės prekybos inovacijos

Kiekvienais metais mažmeninės prekybos industrija susiduria su naujais iššūkiais ir galimybėmis, o technologijos atlieka svarbų vaidmenį, siekiant gerinti klientų apsipirkimo patirtį ir efektyvinti verslo operacijas. „Retail Business Brunch 2024“ dalyviai galėjo susipažinti su pažangiais produktais ir sprendimais, kurie padeda mažmeninės prekybos įmonėms prisitaikyti prie šiuolaikinių rinkos reikalavimų.

 

Renginio metu pramonės lyderiai „Diebold Nixdorf“, DATALOGIC, SUNMI, SOTI ir „SIS Technology“ pristatė sprendimus, skirtus prekybinei veiklai efektyvinti, sąnaudoms mažinti ir klientų aptarnavimo kokybei gerinti.

BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovas Emilis Musajevas:

Šiuo metu pagrindinė mažmeninės prekybos įrangos srities tendencija yra automatizacija. Prekybininkai siekia sumažinti priklausomybę nuo žmogiškojo faktoriaus, mažindami klaidų tikimybę ir spręsdami personalo problemas. Manau, kad artimiausiais metais mažmeninės prekybos plėtrą formuos dirbtinis intelektas ir mašininio matymo technologijos. Šie sprendimai skirti tam, kad klientams būtų patogiau apsipirkti, o prekybininkai galėtų supaprastinti operacines užduotis.

Tuose regionuose, kuriuose dirbame, aktyviai skatiname savitarnos kasų naudojimą. Jos tampa svarbia šiuolaikinės prekybos priemone. Ypatingo dėmesio vertos ir išmaniosios svarstyklės, gebančios atpažinti prekes, bei kiti papildomi įrenginiai, skirti optimizuoti užsakymų surinkimą tiek sandėliuose, tiek parduotuvėse. Šios technologijos jau šiandien keičia mažmeninę prekybą ir ją efektyvina.

Ekspertų pranešimai ir vertingi kontaktai

„Retail Business Brunch 2024“ išsiskyrė tuo, kad dalyviai galėjo ne tik išklausyti pramonės lyderių pranešimus, bet ir dalyvauti diskusijose, užmegzti svarbių verslo ryšių su prekybos įrangos bei sprendimų tiekėjais.

„BS/2 Kazakhstan“ Prekybos įrangos pardavimų skyriaus vadovė Nadežda Forostecskaja pristatė pranešimą apie mažmeninės prekybos pasaulines tendencijos. Jis paskatino plačiau paanalizuoti pasaulines mažmeninės prekybos tendencijas ir jų įgyvendinimo perspektyvas.

„BS/2 Kazakhstan“ Prekybos įrangos pardavimų skyriaus vadovė Nadežda Forostecskaja:

Mažmeninė prekyba šiuo metu patiria reikšmingus pokyčius, kuriuos lemia skaitmenizacija ir pažangių technologijų diegimas. Įmonės vis dažniau pasitelkia dirbtinį intelektą ir duomenų analizę, siekdamos pagerinti klientų patirtį, optimizuoti tiekimo grandinę ir suasmeninti savo pasiūlymus. Mes stebime pereinamąjį laikotarpį nuo populiarių didelių prekybos centrų iki mažo formato jaukių parduotuvėlių šalia namų, specializuotų butikų ir daugiafunkcinių erdvių.

Dirbtinis intelektas padeda geriau suprasti vartotojų poreikius, analizuoti pirkėjų elgseną ir atsižvelgiant į tai siūlyti individualizuotus sprendimus. Naudodamos dirbtinį intelektą, įmonės optimizuoja atsargų valdymą, prognozuoja prekių paklausą ir efektyviai planuoja logistiką, taip išvengdamos prekių pertekliaus ar trūkumo.

Taigi skaitmenizacija ir dirbtinis intelektas formuoja mažmeninės prekybos ateitį, padėdami įmonėms prisitaikyti prie naujų iššūkių, išlikti konkurencingoms ir patenkinti savo klientų poreikius.

Pranešimus renginyje taip pat skaitė Aleksandras Herbutas („Diebold Nixdorf“), Svilenas Savčevas („SIS Technology“), Galipas Boztuna (SOTI) ir Igoris Štaineris (DATALOGIC). Jie pristatė inovatyvius sprendimus, skirtus prekybos procesams efektyvinti ir klientų aptarnavimo kokybei gerinti.

„Retail Business Brunch 2024“ dalyviai turėjo progą apsikeisti patirtimi ir aptarti praktinius naujų technologijų diegimo aspektus. BS/2 ir toliau siekia plėtoti inovatyvius sprendimus,  padedančius mažmeninės prekybos įmonėms efektyviai įgyvendinti užduotis ir sėkmingai plėsti savo verslą.

Kilo klausimų?

Naujienos

Užsisakyti