BS/2 stiprina savo pozicijas grynųjų pinigų apdorojimo įrangos rinkoje Uzbekistane
„Penki kontinentai“ grupės įmonė BS/2 džiaugiasi pasiekimu Uzbekistane – ji teikia jau 1 000-io grynųjų pinigų skaičiavimo bei rūšiavimo įrenginių techninės priežiūros paslaugas.
Įmonė bendradarbiauja su pasauliniais grynųjų pinigų skaičiavimo bei rūšiavimo įrangos gamintojais: „Magner International Corporation“, „Henkovac“, „Bankosa“ ir kitais. BS/2 paslaugomis Uzbekistane naudojasi 15 bankų, finansų organizacijos, prekybos tinklai, mažmeninės prekybos parduotuvės, automobilių centrai.
Suskaičiuoti didelį pluoštą grynųjų pinigų rankomis užtrunka daug laiko, be to yra didelė klaidų tikimybė. Naudojant skaičiavimo bei rūšiavimo įrangą, galima išvengti šių problemų, todėl auga šios specializuotos technikos paklausa.
Uzbekistano centrinio banko duomenimis, 2024 m. liepos 1 dieną grynųjų pinigų skaičius šalyje viršijo 50 trilijonų sumų. Šis rodiklis per praėjusius metus išaugo 6 %. Per pirmąjį 2024-ųjų pusmetį grynųjų pinigų apyvarta sudarė 458 trilijonus sumų (24 % augimas, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu).
BS/2 infrastruktūros plėtra Uzbekistane
BS/2 aktyviai plečia savo veiklą Uzbekistane. Vienas iš pagrindinių įmonės pranašumų – 13 techninės priežiūros centrų, įsteigtų didžiuosiuose šalies miestuose. Juose dirba daugiau nei 50 aukštos kvalifikacijos specialistų. Moderni banknotų skaičiavimo bei rūšiavimo įranga, kurią BS/2 praduoda, o vėliau nuolat teikia techninės priežiūros paslaugas, padeda organizacijoms padidinti saugumo lygį, optimizuoti finansinių srautų procesus ir užtikrinti patikimą klientų aptarnavimą.
Nikolajus Želninas, BS/2 rinkos plėtros vadovas Uzbekistane:
„BS/2 veikia Uzbekistano rinkoje jau daugiau nei 20 metų. Per šį laikotarpį tarp finansų įstaigų ir prekybos organizacijų įgijome eksperto reputaciją. Ne tik parenkame ir parduodame tinkamiausią įrangą, bet ir nuolat rūpinamės, kad ji patikimai veiktų. Nuolat auga mūsų prižiūrimų įrenginių skaičius, o kartu ir mūsų inžinierių, kurie atlieka šios įrangos techninę priežiūrą bei remontą, profesionalumas. Dėl šios priežasties mūsų paslaugos tampa vis labiau kokybiškesnės. Dar vienas mūsų pranašumas yra tai, kad tiesiogiai bendradarbiaujame su pirmaujančiais pasaulio gamintojais. Iš jų gauname pačius moderniausius modelius, galime operatyviai pakeisti atsargines dalis, atnaujinti programinę įrangą“.
Šių metų birželį Uzbekistano sostinėje, moderniame verslo centre šalia IT parko, buvo atidarytas naujas „BS/2 Tashkent“ biuras. Jame įrengta ne tik darbo erdvė darbuotojams, bet ir demonstracinė salė, kurioje pristatomi naujausi garsių pasaulio gamintojų bankinės bei prekybinės įrangos modeliai.
Naujame BS/2 biure taip pat yra didelis atsarginių dalių sandėlis. Platus dalių pasirinkimas leidžia operatyviai spręsti gedimų problemas ir sutrumpinti technikos prastovos laiką.
Dmitrijus Charčenko, „BS/2 Tashkent“ direktorius:
„BS/2 aktyviai bendradarbiauja su klientais ir partneriais, pabrėždama pinigų skaičiavimo bei rūšiavimo įrangos techninės priežiūros svarbą. Įmonės specialistai padeda užkirsti kelią susidėvėjimui ir priešlaikiniams gedimams. Tai prailgina įrangos tarnavimo laiką. Tinkamai atliekant techninę priežiūrą, galima nustatyti ir pašalinti potencialias įrangos problemas dar prieš joms sukeliant rimtus sutrikimus.
Be to, BS/2 specialistai periodiškai atnaujina padirbtų banknotų tikrinimo nustatymus, kad būtų galima efektyviai aptikti padirbtas kupiūras. Įmonė ne tik parduoda skaičiavimo bei rūšiavimo įrangą, bet ir teikia klientams kompleksines techninės priežiūros paslaugas. Taip užtikriname nepertraukiamą visų verslo procesų veikimą.“
BS/2 reguliariai rengia tarptautinius seminarus bankinės įrangos specialistams. 2024 metų birželį Uzbekistane įmonė organizavo renginį „ATM & Cash Optimization“ („Bankomatai ir grynųjų pinigų optimizavimas“), kuriame dalyvavo daugiau nei 60 atstovų iš 18-ikos Centrinės Azijos, Kaukazo ir Europos bankų. Dalyviai aptarė šiuolaikinių savitarnos įrenginių privalumus ir grynųjų pinigų valdymo klausimus. Šių metų vasarį vyko BS/2 seminaras „ATM: Business and Security“ („Bankomatai: verslas ir saugumas“), kuris sulaukė teigiamo Uzbekistano finansų bendruomenės atgarsio.
Techninės priežiūros automatizavimas, taikant „Service Desk.iQ“
BS/2 savo partneriams siūlo automatizuoti techninės priežiūros procesus, naudojant sistemą „Service Desk.iQ“. Šis sprendimas padeda efektyviai kontroliuoti techninės priežiūros užduočių įgyvendinimą, laikantis sutartų įsipareigojimų (SLA), nuo užduočių paskyrimo iki įvykdymo ir sąskaitos už atliktus darbus išrašymo. Sistema taip pat kaupia duomenis, naudingus verslo efektyvumo analizei. „Service Desk.iQ“ atitinka ITIL V3 rekomendacijas ir tarptautinį standartą ISO 20000.
BS/2 ir toliau stiprina savo pozicijas Uzbekistano rinkoje, siūlydama inovatyvius sprendimus ir aukštą techninės priežiūros lygį. Atidarydama naują biurą su demonstracine erdve, diegdama pažangias technologijas ir sistemas, įmonė patvirtina klientams duotus kokybės ir efektyvumo įsipareigojimus.