„Service Desk.iQ“ įvertintas tarptautinėje rinkoje
Ukrainos įmonė, tiekianti bankomatus ir su jais susijusius techninius sprendimus, savo veikloje sėkmingai pritaikė verslo procesų automatizavimo sprendimą „Service Desk.iQ“, kurį plėtoja bankinių technologijų įmonė BS/2.
Augant verslui, plečiantis jo infrastruktūrai ieškoma geriausio ir patogiausio būdo suvaldyti gausėjančius informacijos ir vykdomų užduočių srautus. Įmonė, prižiūrinti platų bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių tinklą, savo procesų valdymui pasirinko „Service Desk.iQ“ dėl jį sudarančių modulių specifikos, kai vienu sprendimu užtikrinamas daugelio svarbiausių verslo užduočių vykdymas ir įgyvendinimas. Tokiu būdu Ukrainos bendrovė pagerino ir visą bankomatų priežiūros paslaugų kokybę.
„Sprendimas skirtas bankams, mažmeninės prekybos ir kitoms įmonėms. Jo pritaikymo efektyvumu įsitikinta ne tik užsienio rinkoje, bet ir BS/2 įmonės viduje, kai pritaikius „Service Desk.iQ“ buvo užfiksuotas darbo našumo augimas“,– sako BS/2 Techninės priežiūros departamento vadovo pavaduotojas Andrej Smirnov.
„Service Desk.iQ“ dėl savo inovatyvumo ir veiksmų aprėpties jau sėkmingai prigijo tarptautinėje rinkoje: Gruzijoje, Azerbaidžane, Kazachstane, Kirgizstane, Latvijoje ir Estijoje.
Tokį pripažinimą lėmė sprendimo daugiafunkcioniškumas – moduliai, sudarantys sprendimą, optimizuoja įmonės logistikos, resursų stebėjimą, apskaitos vedimą, gedimų registravimą, jų sprendimą ir padeda vykdyti kitas užduotis. Tai gerina darbo našumą, taupo kaštus ir optimizuoja užduočių paskirstymą.