Naujienos apie įmonę

„Hamkorbank“ mokymuose BS/2 ekspertai dalijosi žiniomis apie „DN Series“ bankomatus


„BS/2 Tashkent“ atstovai dalyvavo Uzbekistano banko „Hamkorbank“ vidiniuose mokymuose. Įmonės specialistai kartu su dar keturių banko partnerių atstovais buvo pakviesti į renginį kaip bankinės įrangos bei jai skirtų programinių sprendimų diegimo ir eksploatavimo ekspertai.
Į mokymus, vykusius rugpjūčio 25–26 d. Andižano mieste, susirinko daugiau nei 50 profesionalų iš įvairių banko filialų ir skyrių. Pagrindinis mokymų tikslas – didinti banko specialistų technologinį raštingumą.

Mokymuose buvo aptarti bankinės techninės ir programinės įrangos priežiūros ypatumai, darbas su įvairiomis bankinėmis sistemomis (kortelių duomenų apdorojimo, CRM, analitinėmis sistemomis ir kt.).

„BS/2 Tashkent“ techninės pagalbos grupės vadovas Jasurbek Botirjonov ir vyresnysis vietinio remonto inžinierius Pavel Bezdenejnih pasidalijo savo patirtimi, eksploatuojant bei prižiūrint „Hamkorbank“ naudojamus „Diebold Nixdorf“ bankomatus.

„BS/2 Tashkent“ techninės pagalbos grupės vadovas Jasurbek Botirjonov:

„Mokymus organizavome gyvos diskusijos formatu. Banko darbuotojai siekė išmokti savarankiškai spręsti problemas, kylančias dirbant su bankomatų tinklu. Taigi, atsižvelgdami į jų poreikius, aptarėme daugybę praktinių dalykų, pvz., kaip tinkamai diagnozuoti technines problemas. Tai ypač svarbu, nes tokios žinios padeda sutaupyti daug laiko. Be to, padėjome nustatyti kiekvieno bankinių paslaugų teikimo proceso dalyvio atsakomybės ribas, kaip tinkamai vesti įvykių žurnalą, kad būtų patogu analizuoti duomenis ir pan. Manau, iš mokymų kiekvienas pasiėmė ką nors naudingo sau“.

„BS/2 Tashkent“ vyresnysis vietinio remonto inžinierius Pavel Bezdenejnih:

„Renginys buvo labai vertingas, nes galėjome sutelkti dėmesį į efektyvios bankomatų eksploatacijos aspektus. Susirinkusieji domėjosi, kaip išvengti bankomato modulių gedimo, kurios dalys dažniausiai nusidėvi ir kokios eksploatacinės medžiagos yra labiausiai paklausios. Mokymuose priėjome išvadą, kad techninių reglamentų yra būtina laikytis. Tik taip galima sumažinti didelių gedimų riziką ir užtikrinti sklandų ilgalaikį įrangos veikimą.“

Taikydamas BS/2 programinius sprendimus, „Hamkorbank“ siekia optimizuoti savo bankomatų tinklo priežiūros darbus ir gerinti klientų aptarnavimo kokybę. 2019 m. bankas pradėjo naudotis „Diebold Nixdorf“ ir BS/2 programiniais sprendimais: techninio monitoringo bei bankomatų valdymo sistema „Vynamic View“ ir apsaugos bei klientų ginčų sprendimo sistema „ATMeye.iQ“. Be to, nuo 2022 m. banke įgyvendinamas ir bandomasis grynųjų pinigų srautų valdymo sistemos „Cash Management.iQ“ diegimo projektas.

BS/2 nuolat organizuoja mokymus bankų darbuotojams. „Hamkorbank“ tai jau antra tokia patirtis. Pirmieji mokymai buvo surengti 2022 m. Taškente.
Kvalifikuoti mokymai organizuojami pagrindinėje BS/2 būstinėje Vilniuje ir įmonės vietiniame biure Uzbekistane. Juose jau dalyvavo ir kitų Uzbekistano bankų specialistai: „Kapitalbank“, „Ipak Yuli“, „Aloqabank“ ir kt.

Pavyzdžiui, „Aloqabank“ darbuotojų mokymuose BS/2 inžinieriai pademonstravo, kaip susidoroti su sunkumais, kurie gali kilti naudojant bankinės savitarnos įrenginius.

Pagrindinė „Ipak Yuli“ mokymų užduotis buvo išsamiai ištirti darbo su „Diebold Nixdorf“ bankomatais ypatybes, išaiškinti pagrindinius jų eksploatavimo ir techninės priežiūros aspektus.
Na, o „Kapitalbank“ specialistų mokymai buvo sudaryti iš dviejų dalių: teorinės ir praktinės. Jų dalyviai praplėtė žinias apie „DN series“ bankomatus su RM4H moduliu, atliekančiu recirkuliacijos funkciją, ir išmoko šias žinias taikyti praktiškai.

Techninių specialistų rengimu užsiima BS/2 Kompetencijos centras. Vien per pirmąjį 2023 metų pusmetį šio centro dėstytojai vedė beveik 20 mokymų įvairių bankų atstovams. 13-ikos iš jų dalyviams po mokymų buvo įteikti „Diebold Nixdorf“ sertifikatai.

Apie BS/2:

BS/2 priklauso įmonių grupei „Penki kontinentai“, kurios būstinė įsikūrusi Vilniuje. Įmonė turi įsteigusi atstovybes 7-iose pasaulio šalyse. Daugiau nei 25 metus BS/2 kuria ir diegia specializuotą programinę įrangą bei technologinius sprendimus bankams, finansų įstaigoms, prekybos ir paslaugų įmonėms, taip pat teikia konsultacijas ir užsakomąsias šios srities paslaugas.

BS/2 – oficiali didžiausios bankinės įrangos gamintojos „Diebold Nixdorf“ atstovė Rytų Europoje, Centrinėje Azijoje ir Kaukaze. Aktyvi bankinių savitarnos kanalų plėtra yra pagrindinė įmonės misija. BS/2 yra įdiegusi daugiau nei 100 000 programinės įrangos licencijų daugiau nei 85-iose šalyse.

Apie „Hamkorbank“:

AKB „Hamkorbank“ – vienas iš didžiausių Uzbekistano bankų, dirbantis šalies rinkoje nuo 1991 m. Bankas turi 153 bankinių paslaugų skyrius, įsteigtus visuose šalies regionuose.

Pagrindinė banko veikla – Uzbekistano ekonomikos sektoriaus kreditavimas, techninio ir technologinio modernizavimo projektų finansavimas. Tokios iniciatyvos padeda skatinti konkurencingų produktų gamybą ir kurti naujas darbo vietas.

Ypatingą dėmesį bankas skiria smulkaus ir privataus verslo paramai. Be to, „Hamkorbank“ atstovauja savo indėlininkų, klientų ir akcininkų interesams.

Kilo klausimų?

Naujienos

Užsisakyti