Ateities prekyba. „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas
Populiarėjanti elektroninė komercija gerokai pakeitė pirkėjų įpročius, o kartu ir visą mažmeninės prekybos sektorių. Verdant konkurencinei kovai, prekybininkai ieško inovacinių prekybos sprendimų, kurie ne tik padėtų išlaikyti ir pritraukti naujų pirkėjų, bet ir automatizuotų darbą, paspartintų vidinius prekybos procesus.
Naujausios mažmeninės prekybos tendencijos ir pokyčiai buvo pagrindinės temos, svarstytos pasaulinio bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų gamintojo „Diebold Nixdorf“ partnerių iš Rytų Europos suvažiavime.
Į šį suvažiavimą, vykusį Čekijoje, Prahoje, rugsėjo 11–13 dienomis, buvo pakviesti ir „Penkių kontinentų“ grupės įmonės BS/2 atstovai.
„Mūsų partneris „Diebold Nixdorf“ pirmą kartą organizavo atskirą mažmeninės prekybos technologijų partnerių suvažiavimą. Iki tol ir bankinių, ir prekybos technologijų partnerių suvažiavimas vykdavo kartu.
Šio renginio aktualumą lėmė mažmeninės prekybos technologijų plėtra ir didėjanti konkurencija šioje srityje. Mums tai buvo puiki proga susitikti su partneriais, susipažinti su naujausiais sprendimais, pasidalyti praktine patirtimi“, – sako BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovas Emil Musayev.
Tris dienas vykusiame renginyje mažmeninės prekybos specialistai pristatė pranešimus apie šiuolaikines savitarnos sistemas, grynųjų pinigų valdymo priemones ir atsiskaitymo sprendimus. Pagrindiniai prekybos organizacijų tikslai išlieka tie patys: mažinti išlaidas, didinti operacijų našumą ir rinkti informaciją apie pirkėjus, jų poreikius.
Partneriams iš Europos „Diebold Nixdorf“ pristatė programinio komplekso „DN Vynamic™ Retail Software Suit“, skirto mažmeninei prekybai efektyvinti, konkurencinius privalumus. Šis sprendimas sujungia prekybininko turimas sistemas į vieną tinklą, taip padėdamas įgyvendinti daugiakanališkumo principą (kai pirkėjas gali įsigyti prekes ir paslaugas įvairiais kanalai, įvairiais būdais).
„Šiuolaikinei prekybai būdinga pirkėjų migracija iš realaus pasaulio į skaitmeninį, taip pat bankinių ir prekybos paslaugų persiliejimas. Daugiakanališkumas, dar kitaip vadinamas jungtinės komercijos (angl. „Connected Commerce“) terminu, užtikrina finansinių ir prekybos paslaugų prieigą bet kurioje vietoje, bet kokiu laiku, bet kokiu klientui patogiu atsiskaitymo būdu“, – pasakoja E. Musayev.
Susitikimo metu savo pranešimus pristatė ir „Diebold Nixdorf“ partneriai – „Zebra Technologies“(su ja glaudžiai bendradarbiauja ir BS/2), „YourPass“, AEVI, „Yieldigo“, „InPost“.
Artimas bendradarbiavimas su kitomis įmonėmis padeda „Diebold Nixdorf“ nuolat palaikyti atgalinį ryšį ir kurti novatoriškas technologijas kiekvienam prekybos etapui.