Prekybos ateitis: BS/2 partneriai pristatė naujoves parodoje „EuroShop 2023“
Vasario 26–kovo 2 dienomis BS/2 delegacija dalyvavo Diuseldorfe vykusioje parodoje „EuroShop 2023“. Renginyje buvo pristatyta visa, kas susiję su šiuolaikine mažmenine prekyba: prekybinė įranga, išmaniosios parduotuvės, energijos valdymo sistemos, prekyboje taikomi tvarumo principai, klientų pritraukimo priemonės ir kt. Renginyje dalyvavo 1 830 parodos dalyvių ir daugiau nei 81 000 lankytojų iš visų pasaulio šalių.
Savo stendus parodoje turėjo BS/2 partneriai: „Diebold Nixdorf“, „Bizerba“, „Zebra Technologies“, „Modern Expo“, „Datalogic“, „CCL Technology“. Įmonės pristatė šiuolaikines kasų sistemas, savitarnos sprendimus, išmaniuosius stelažus ir daug kitos prekybinės įrangos.
„Diebold Nixdorf“: inovaciniai sprendimai mažmeninei prekybai
„Diebold Nixdorf“ parodoje pristatė keletą inovacinių produktų, tarp jų – ir savitarnos įrenginių seriją „DN Series EASY“, skirtą mažmeninės prekybos parduotuvių poreikiams įgyvendinti.
Šie įrenginiai didina prekybos efektyvumą, gerina klientų apsipirkimo patirtį ir padeda mažinti išlaidas. Seriją sudaro radijo dažnio identifikavimo (RFID) funkciją atliekantis mokėjimo kioskas ir universali modulinė kasos sistema. Bendrovė taip pat demonstravo programinę įrangą „Vynamic Retail Platform“. Tai debesijos pagrindu veikianti sistema, padedanti sujungti klientus, mažmeninės prekybos parduotuves ir administraciją, kad kiekviena dalis veiktų efektyviai ir būtų patogu plėsti procesų apimtį.
„Diebold Nixdorf“ – viena iš didžiausių pasaulyje bankinės ir mažmeninės prekybos įrangos bei programinių sprendimų gamintojų.
„Zebra Technologies“: mažmeninės prekybos operacijų optimizavimas, taikant „Modern Store Framework“
„Zebra Technologies“ pristatė prekių atsargų, darbuotojų užduočių ir savitarnos įrangos valdymo sistemos demonstracinę versiją. Tai „Modern Store“ sistema, kuri padeda planuoti darbo išteklius, prekių atsargas ir klientų aptarnavimo procesą, nes integruoja „Accenture“, „Microsoft“ ir „Google“ sistemų duomenis. Naudodami šią sistemą, mažmenininkai gali pagerinti klientų pasitenkinimą, sumažinti atliekų skaičių ir užkirsti kelią dažnai darbuotojų kaitai.
„Zebra Technologies“ kuria techninę įrangą, programinius sprendimus ir teikia darbo procesų automatizavimo bei optimizavimo paslaugas.
„Bizerba“: daiktų interneto sprendimai maisto produktams gaminti bei pakuoti
„Bizerba“ pristatė sprendimus, kuriuose naudojamos daiktų interneto (IoT) technologijos, siekiant suefektyvinti maisto gamybos ir pakavimo procesus. Tarp jų yra ir sistemos, gerinančios pjaustymo įrenginių našumą bei automatizuojančios kepinių gamybą.
Be to, „Bizerba“ dar siūlo mėsos pjaustymo, perdirbimo, svėrimo, prekių žymėjimo ir atsiskaitymo įrenginius.
„Datalogic“: didelio našumo skeneriai ir savarankiško apsipirkimo įrenginiai
„Datalogic“ pristatė savo naujausius gaminius – skenerius „Magellan 9600i“ bei „Magellan 9900i“, veikiančius dirbtinio intelekto pagrindu, ir savarankiško apsipirkimo įrenginį „Joya Touch 22“.
Skeneriai išsiskiria dideliu našumu ir patvarumu, o „Joya Touch 22“ turi galingą procesorių ir papildomas taikomąsias programas.
„Datalogic“ – pasaulinis automatinio duomenų rinkimo ir procesų automatizavimo technologijų lyderis.
CCL TECH: paslaugų kokybės gerinimas, taikant savitarnos sistemas
CCL TECH pademonstravo savo naujausius produktus, įskaitant savitarnos sistemą, jau naudojamą Sakartvele, ir savitarnos kioskus „McDonald’s“, pastatytus Kinijoje. Šie įrenginiai pagreitina klientų užsakymų priėmimą ir suteikia galimybę atsiskaityti nuskaitant prekių kodus. Kioskai išsiskiria lanksčia technologija, jie gali veikti su operacinėmis sistemomis „Windows“ arba „Android“, todėl įmonės gali pasirinkti tinkamiausią sprendimą.
CCL TECH specializuojasi, kurdama inovatyvius mažmeninės prekybos atsiskaitymų, grynųjų pinigų valdymo ir rinkodaros sprendimus, skirtus produktams ir paslaugoms reklamuoti pasaulinėje rinkoje.
„Modern Expo“: kompleksiniai mažmeninės prekybos sprendimai
„Modern Expo“ pasidalijo efektyvaus mažmeninės prekybos verslo kūrimo paslaptimis. Šios įmonės sprendimai skirti ne tik fizinei prekybos vietų erdvei optimizuoti, bet ir elektroninei prekybai, užtikrinant daugiakanales klientų aptarnavimo priemones, savitarną, sklandžią logistiką ir integruotą prekių tiekimo grandinę.
„Modern Expo“ – pasaulinė inovatyvių mažmeninės prekybos sprendimų kūrimo ir diegimo lyderė.
Klientų savitarna – populiarėjanti mažmeninės prekybos procesų automatizavimo tendencija
Šiais metais paroda sutraukė įspūdingą auditoriją. BS/2 delegacija, kurią sudarė ne tik mūsų kolegos, bet ir svarbūs klientai iš Lietuvos, Azerbaidžano ir Sakartvelo, lankėsi partnerių stenduose, kur susipažino su naujausia svėrimo, sandėliavimo, stelažų įranga. Savitarnos kasos yra viena iš labiausiai mūsų klientų pageidaujamų įrangos tipų. Ji ypač svarbi, gerinant klientų apsipirkimo patirtį ir didinant pardavimo efektyvumą. Verta paminėti, kad sėkmingai verslo plėtrai svarbu ne tik įdiegti techninę įrangą, bet ir pritaikyti programinę įrangą specialioms užduotims. Dalyvavimas tokiuose renginiuose turi didelę reikšmę efektyviam bendradarbiavimui, nes suteikia galimybę ne tik išgirsti, bet ir gyvai pamatyti, kaip tos technologijos veikia
– sako BS/2 Mažmeninės prekybos krypties vadovas Emil Musayev.
Šiuos jo žodžius patvirtina Mažmeninės prekybos instituto (EHI) atliktas tyrimas „Mažmeninės prekybos technologijų tendencijos 2023“:
savitarnos kasos, orientacija į klientus, jungtinė mažmeninė prekyba (technologijos, skirtos pagerinti apsipirkimo patirtį ir sujungti vartotojus bei prekybininkus) ir augantys IT biudžetai yra pagrindinės mažmeninės prekybos technologijų tendencijos.
Pagrindinės tyrimo išvados:
- Savitarnos kasos atliks svarbų vaidmenį mažmeninėje prekyboje dėl augančio darbuotojų trūkumo ir didėjančios automatizavimo svarbos
- Vidutinė prekybos organizacijų IT biudžeto dalis ir toliau auga
- 56 proc. įmonių jau naudoja elektronines kainų etiketes, o 69 proc. planuoja plėsti jų naudojimą
Šiuolaikinė savitarna
Šiuolaikinė savitarna – tai atsiskaitymo būdas, padedantis klientams greitai ir patogiai apsipirkti, atliekant minimalius veiksmus. Jis pagrįstas technologija, išsaugančia informaciją apie pirkėjo įpročius ir jo naudojamas atsiskaitymo priemones, pvz., kredito korteles ar elektronines pinigines.
Atėjęs apsipirkti dar kartą, klientas gali pasinaudoti anksčiau išsaugota jo apsipirkimo informacija, kad greičiau atsiskaitytų. Jam nebereikia iš naujo įvesti savo duomenų. Tai padeda ženkliai sutrumpinti užsakymo atlikimo trukmę ir padidinti patogumą. Ši technologija populiarėja tarp interneto prekyba besiverčiančių verslininkų, kurie nori pagerinti vartotojų patirtį savo interneto parduotuvėse ir išauginti pardavimų skaičių.
BS/2 parodoje „EuroShop“: partnerystė skatina mažmeninės prekybos plėtrą
EuroShop – tarptautinė mažmeninės prekybos mugė, kuri vyksta nuo 1966 m. Parodoje pristatomos šios srities naujovės ir tendencijos. Parodoje vyksta ir konferencijos bei seminarai, skirti visiems suinteresuotiems asmenims.
BS/2 tiekia, montuoja, integruoja mažmeninės prekybos įrangą, diegia specializuotus programinius sprendimus, atsižvelgdama į savo klientų poreikius ir siūlydama naujausius sprendimus.