Naujos technologijos ir paslaugos klientams: „Octobank“ renkasi BS/2 sprendimus
Taškente vykusio tarptautinio PLUS forumo „Digital Uzbekistan 2025“ metu AB „Octobank“ ir UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) pasirašė strateginio bendradarbiavimo memorandumą. Pasirašymo ceremonijoje dalyvavo „Octobank“ vykdomasis direktorius bei Mažmeninės bankininkystės padalinio vadovas Rustamas Rafikovas ir BS/2 gen. direktorius bei „Penkių kontinentų“ grupės valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas.
BS/2 ir „Octobank“ – patikimi partneriai skaitmeninių pokyčių kelyje
Remiantis pasirašytu memorandumu, BS/2 ir „Octobank“ įgyvendins kompleksinę bankinės savitarnos tinklo modernizavimo bei plėtros programą. Planuojama žymiai išplėsti infrastruktūrą, įrengiant „Diebold Nixdorf“ bankomatus, vienu metu priimančius ir išduodančius grynuosius pinigus, į kuriuos bus integruoti BS/2 programiniai sprendimai. Taip tikimasi pagerinti finansinių paslaugų prieinamumą, funkcionalumą ir patikimumą.
Daug dėmesio bus skiriama naujų skaitmeninių paslaugų diegimui „Octobank“ klientams. Bankomatų funkcijos bus išplėstos: juose bus galima ne tik įdėti ir išsiimti grynuosius pinigus, bet ir atsiskaityti už prekes ir paslaugas, pasikeisti valiutą ir kt. Tai sudarys galimybę pasiūlyti klientams daugiau patogiai prieinamų paslaugų.
BS/2 specialistai įdiegs programinius sprendimus, kurie užtikrins kompleksinę bankomatų stebėseną ir grynųjų pinigų valdymo procesų automatizavimą, kad visuose „Octobank“ bankomatuose visuomet būtų optimalus grynųjų pinigų skaičius.
Be to, šalys taip pat susitarė diegti fizinės prieigos prie bankomatų kontrolės sistemas, naudojant elektroninius užraktus, asmeninius raktus ir vienkartinius kodus. Tai padidins įrangos apsaugą nuo neteisėtų veiksmų.
BS/2 užtikrins visos diegiamos infrastruktūros priežiūrą pagal aukščiausius tarptautinius standartus. Techninė įrenginių priežiūra bei remontas bus atliekamas ypatingą dėmesį skiriant įrenginių stabilumui, patikimumui ir aukštam klientų aptarnavimo lygiui.
BS/2 ir „Octobank“ bendradarbiavimas prasidėjo ambicingu projektu. Jau 2024 metų pradžioje bankas pasirašė sutartį dėl modernių „DN Series“ savitarnos įrenginių tiekimo, pasirinkdamas pažangiausius serijos modelius: „DN 200V“ bankomatus su didesniu, 23,8 colių ekranu, bei „DN 450“ sieninius įrenginius. Įrenginių techninės priežiūros paslaugas teikia BS/2 specialistų komanda, dirbanti Taškente.
Įranga veikia BS/2 programinių sprendimų pagrindu:
Payments.iQᴺᴳ – moderni naujos kartos sistema, skirta mokėjimams per savitarnos įrenginius priimti. Įdiegus ją, bankomatuose galima teikti platų paslaugų pasirinkimą: priimti mokesčius už komunalines paslaugas, sudaryti galimybę papildyti sąskaitas, grąžinti kreditus, papildyti el. piniginę.
FCX.iQ – specializuotas, į sistemą „Payments.iQ“ įdiegtas modulis, užtikrinantis galimybę bankomate pasikeisti valiutą. Klientai gali saugiai ir patogiai konvertuoti valiutą visą parą, nebėra būtinybės ieškoti banko skyriaus.
VCP-Lite – sprendimas, skirtas greitam naujų banko produktų ir paslaugų diegimui bankomatuose: įgyvendinti rinkodarines kampanijas, teikti klientams suasmenintus pasiūlymus, priimti jų užsakymus.
„Octobank“ – vienas sparčiausiai augančių Uzbekistano bankų. Finansų įstaiga turi daugiau nei 3,6 mln. klientų. „Visa“ paskelbė ją Geriausiu banku, teikiančiu el. atsiskaitymus kortelių skaitytuvais už rekordinį kortelių skaitytuvais atliktų mokėjimo operacijų skaičių. „Octobank“ prekės ženklas įvertintas 30 mln. JAV dolerių. Tai pirmasis Uzbekistano bankas, turintis oficialų rinkos vertinimą. Bankas aktyviai plėtoja partnerystę su „Bloomberg“, LSEG ir „Tenpay“ („Tencent“), stiprindamas savo pozicijas tarptautinėje arenoje.
BS/2 daugiau nei 30 metų kuria technologinius sprendimus ir specializuotą programinę įrangą bankams, finansų institucijoms bei prekybos ir paslaugų sektoriaus įmonėms. Įmonė priklauso „Penkių kontinentų“ grupei ir teikia paslaugas daugiau nei 80-yje šalių. BS/2, turinti oficialaus „Diebold Nixdorf“ partnerio statusą, užima lyderio pozicijas Centrinėje Azijoje.
Uzbekistane įmonė veikia jau daugiau nei 20 metų. 14-oje šalies miestų ji turi įsteigusi techninės priežiūros paslaugų centrus.