BS/2 partneriai pristatė technologines naujoves parodoje „NRF 2025: Retail’s Big Show“ JAV
2025 m. sausio 12-14 dienomis Niujorke vyko didžiausias pasaulyje mažmeninės prekybos renginys „NRF 2025: Retail’s Big Show“. Į jį surinko daugiau nei 1 000 dalyvių, panorusių pasinerti į mažmeninę prekybą keičiančių inovacijų pasaulį.
„Penkių kontinentų“ grupės įmonė BS/2 parodoje dalyvavo drauge su partneriais iš Azerbaidžano ir kitais šio sektoriaus atstovais. Įmonei atstovavo BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos skyriaus vadovas Emilis Musajevas ir „BS/2 Azerbaijan“ Mažmeninės prekybos įrangos skyriaus vadovas Nofalis Mamadchuseinovas.
„NRF 2025“ metu vyko didžiulė paroda, naujų sprendimų pristatymai ir diskusijos aktualiomis mažmeninės prekybos temomis. Viena iš populiariausių – dirbtinio intelekto taikymas prekyboje, siekiant pagerinti klientų patirtį ir didinti darbo efektyvumą. Be to, dalyviai aptarė mažmeninės prekybos ateitį, skaitmeninę transformaciją prekyboje, 2025-ųjų kainodaros klausimus ir daugelį kitų svarbių temų.
Pranešimus skaitė iš įvairių šalių atvykę ekspertai, tarp kurių: amerikiečių mados dizaineris bei savo vardo prekės ženklo kūrėjas Tommy‘is Hilfigeris ir „Walmart U.S.“ prezidentas bei generalinis direktorius Johnas Furneris.
„NRF 2025: Retail’s Big Show“ buvo pristatytos įvairios technologijos, formuojančios mažmeninės prekybos ateitį: dirbtinis intelektas, mašininis mokymasis, robotika, papildytoji realybė, veido atpažinimo technologijos ir kt. Dalyviai galėjo išbandyti naujausias technologijas ir pamatyti, kaip jos integruojasi į šiuolaikinius prekybos procesus.
BS/2 partnerių technologinės naujovės NRF 2025
Savo technologines naujoves renginyje pristatė BS/2 partneriai „Diebold Nixdorf“, SUNMI, „Zebra Technologies“, „Ingenico“, „Datalogic“, „Bizerba“ ir kt.
Viena iš pirmaujančių pasaulyje mažmeninės prekybos sprendimų kūrėjų „Diebold Nixdorf“ dalyvavo parodoje su šūkiu „Rytojaus parduotuvė prieinama jau šiandien“.
Ji pristatė šias prekyboje taikomas technologijas:
- Dirbtinį intelektą, naudojamą nuostolių prevencijai: vagysčių rizikai mažinti prekių lentynose, kasų zonoje ir savitarnos erdvėse.
- Dirbtinį intelektą, naudojamą potencialioms rizikoms aptikti (pvz., laiku pastebėti, kad prekė gali nuslysti ar nukristi) ir užtikrinti darbuotojų apsaugą sudėtingose situacijose.
- Objektų atpažinimo technologiją, gebančią vienu metu aptikti daug objektų, todėl padedančią paspartinti prekių skenavimą kasoje.
- Daugiaobjekčio atpažinimo technologiją, paspartinančią atsiskaitymo procesą.
Be to, parodoje taip pat buvo pristatytas modernus sprendimas „Vynamic® Smart Vision“, skirtas nuostoliams mažinti, verslo procesams efektyvinti ir klientų aptarnavimui gerinti. Ši sistema yra nepriklausoma nuo techninės ir programinės įrangos, todėl ją galima lengvai integruoti į jau naudojamas sistemas.
SUNMI pristatė aštuonis inovacinius produktus ir sprendimus mažmeninei prekybai:
- Serijos „Commercial PAD“ įrenginiai ORDER PAD ir PAY PAD. Tai verslui skirti universalūs planšetiniai kompiuteriai, atliekantys daug funkcijų: gali priimti užsakymus, nuskenuoti prekes, apdoroti mokėjimus (įskaitant atsiskaitymą SoftPOS).
- „Flex“ įrenginių linija išsiskiria ypatingu lankstumu ir universalumu. Įrenginiams galima pritaikyti įvairius aksesuarus, integruoti su AI technologijomis. Jie išsiskiria našumu ir išplėstomis galimybėmis.
- Terminalai V3, V3H, L3, T3 ir P3 AIR: kompaktiški ir galingi įrenginiai.
- „SUNMI SUPER Solution“. Tai universalus skaitmeninis sprendimas, pritaikytas dviem operacinėms sistemoms: „Android“ ir „Windows“. Jis leidžia sklandžiai pereiti nuo vienos sistemos prie kitos ir dėl to atveria naujų galimybių.
Pernai BS/2 vadovybė lankėsi SUNMI centriniame biure Šanchajuje. Vizito metu SUNMI rinkodaros direktorius Sam Su ir „Penki kontinentai“ valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas pasirašė strateginės partnerystės memorandumą.
„Datalogic“ renginyje pristatė mažmeninės prekybos sprendimus, orientuotus į saugumą, efektyvumą ir tvarumą. Buvo pademonstruoti skeneriai „Magellan 9600i/9900i“ su dirbtinio intelekto technologija, skirti nuostolių prevencijai ir prekių atpažinimui; įrenginys „PowerScan 9600“, skirtas RFID žymenims nuskaityti; programinė įranga „Shopevolution 8“ programinė įranga su išmaniojo audito funkcijomis; nauja mobiliųjų įrenginių linija „Memor 12/17“, skirta prekybai ir logistikai. Be to, „Datalogic“ pristatė savo įrenginių valdymo IoT platformą ir „Mobility Suite“ priemones, įskaitant „Snap OCR“, skirtas teksto atpažinimui.
„Bizerba“ pristatė inovatyvius sprendimus, pagrįstus dirbtiniu intelektu, programinę įrangą ir modulinę įrangą mažmeninei prekybai:
- „Supersmart Scan & Go“ – dirbtinio intelekto pagrindu sukurtą sistemą nuostolių prevencijai.
- „Edgify“ – duomenų apdorojimo sprendimą, efektyvinantį atsiskaitymo procesą ir gerinantį klientų patirtį.
- „DeliFresh“ – programinę įrangą, skirtą kontroliuoti produktų šviežumą, mažinti nuostolius ir laikytis saugos standartų delikatesų skyriuose.
- Modulinius įrenginius „K3 Countertop Scale“ ir „Q1 800 Commercial Scale“, skirtus patogiai integracijai į procesus.
„Ingenico“ pristatė inovatyvius mokėjimų sprendimus, įskaitant atsiskaitymą naudojant „SoftPOS“ technologiją. Ši technologija leidžia priimti bekontakčius mokėjimus per įprastus mobiliuosius įrenginius (išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius) be papildomos įrangos. „SoftPOS“ supaprastina atsiskaitymo procesą, mažina įrangos įsigijimo sąnaudas ir suteikia galimybę patogiai priimti mokėjimus bet kur – parduotuvėje, pristatant prekes į namus ar mobiliose prekybos vietose.
„Zebra Technologies“ pasiūlė renginiai dalyviams susipažinti su inovatyviais dirbtinio intelekto sprendimais, padedančiais automatizuoti ir efektyvinti mažmeninės prekybos operacijas:
- „Zebra Mobile Computing AI Suite“ – priemonės, skirtos dirbtinio intelekto vizualizacijų integravimui į darbo procesus.
- „Zebra Companion“ – dirbtinio intelekto modulių rinkinys (žinių, pardavimų, įrenginių ir prekybos valdymo sričių), skirtas tiesiogiai su klientais dirbantiems darbuotojams, jų produktyvumui didinti ir klientų patirčiai gerinti.
- „Workcloud Sync“ – sistema, skirta tiesioginei komunikacijai ir užduočių suderinimui realiuoju laiku, pasitelkiant dirbtinį intelektą.
- „Dimensioning Mobile Parcel“ – sprendimas, leidžiantis itin operatyviai (per 5 sekundes) išmatuoti siuntas.
- „EM45 RFID Enterprise Mobile“ – mobilusis įrenginys su RFID ir dirbtinio intelekto funkcijomis, skirtas inventorizacijai ir analizei.
- „Zebra Kiosk System“ – moduliniai savitarnos kioskai, skirti užsakymams ir kitoms užduotims atlikti.
Emilis Musajevas, BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimų skyriaus vadovas
Besilankant renginyje „NRF 2025“, tapo akivaizdu, kad mažmeninės prekybos ateitis yra susijusi su aktyviu naujų technologijų diegimu. Visų pirma, tai dirbtinis intelektas. Jis tampa galinga priemone, padedančia suformuoti klientams asmeninius pasiūlymus, optimizuoti prekių rinkodarą ir kainodarą, išsamiai išanalizuoti pirkėjų elgseną ir poreikius. Naudodamiesi šiomis galimybėmis, mažmenininkai galės pasiūlyti kiekvienam pirkėjui aktualių prekių bei paslaugų, o tai žymiai pagerins klientų patirtį ir lojalumą. Ne mažiau svarbus taps daiktų interneto (IoT) diegimas. Ši technologija žymiai pagerins logistikos valdymą, prekių likučių sandėlyje kontrolę realiuoju laiku ir kainų koregavimo procesą, priklausomai nuo situacijos.
Be to, mažmeninei prekybai daug įtakos darys autonominės sistemos bei robotai. Nors robotai jau senokai atlieka paprastus techninius darbus, pvz. valymo ir priekių pristatymų, manau, kad ateityje jie bus taikomi gerokai sudėtingesniuose ir didesnio tikslumo reikalaujančiuose procesuose, pavyzdžiui, inventorizacijoje. Visos šios technologijos prisidės prie automatizacijos ir operatyvumo didinimo, taip pat leis mažmenininkams greičiau reaguoti į pokyčius ir klientų poreikius.
„NRF 2025 Retail’s Big Show“ suteikė dalyviams galimybę pamatyti pačias moderniausias technologijas, demonstruojamas realioje aplinkoje, pasidalinti patirtimi, gauti naujų idėjų verslo plėtrai ir užmegzti vertingų ryšių su pagrindiniais mažmeninės prekybos rinkos atstovais. Bendradarbiaudama su partneriais, BS/2 dar kartą patvirtino savo įsipareigojimą diegti inovatyvias technologijas. Tikimasi, kad bendrovė palaipsniui pradės diegti „NRF 2025“ pristatytus sprendimus mažmeninės prekybos sektoriuje, siekdama užtikrinti jų prieinamumą savo veiklos šalyse.