„Symphony RetailAI“ suvažiavimas: prekybos plėtros iššūkiai ir tendencijos 2025 metams
Mažmeninės prekybos laukia kardinalūs pokyčiai. Inovatyvūs sprendimai, daugiakanališkumas, individualizuota rinkodara – tai nauja šio sektoriaus realybė.
Naujausi prekybos sektoriaus tyrimų rezultatai, tendencijos ir novatoriški sprendimai buvo pristatyti lapkričio pradžioje Londone vykusiame „Symphony RetailAI“ partnerių suvažiavime. Jame dalyvavo ir įmonių grupės „Penki kontinentai“ bendrovės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev.
„Kasmetinių „Symphony RetailAI“ partnerių susitikimų tikslas– aptarti bendradarbiavimą ir pristatyti įmonės bei jos siūlomų produktų plėtros tendencijas. Šiais metais daugiausia dėmesio buvo skirta aptarti naujausioms rinkos tendencijoms ir būdams, kaip pagerinti prekybininkų sąveiką su klientais. Įmonė prognozuoja, kad mažmeninė prekyba iki 2025 m. visiškai pasikeis“, – pasakoja Emil Musayev.
Anot BS/2 atstovo, pirmieji šio sektoriaus evoliucijos rodikliai – nuolat didėjantis apsipirkimo per internetą mastas ir elektroninės komercijos populiarumas.
Tradicinės parduotuvės vis labiau praranda pirkėjus. Sezoninių svyravimų dažnis kasmet didėja. Prekybininkai siūlo vis naujų akcijų klientams pritraukti ir išlaikyti. Labiausiai padeda orientavimasis į pirkėją, gebėjimas nuspėti jo poreikius ir visiškai juos patenkinti.
Pagrindinis „Symphony RetailAI“ tyrimų uždavinys – klientų elgsenos analizė. Įmonės atstovų teigimu, daugiakanališkumas ir individualizuota rinkodara yra pagrindiniai veiksniai, galintys padidinti plataus vartojimo prekių populiarumą ir pardavimo efektyvumą.
Tarp būtiniausių sėkmės sąlygų – funkcionalūs inovaciniai sprendimai, naujų aukštos kokybės produktų ir rinkos specifikos išmanymas. Šiuolaikiniai tiksliniai, individualizuoti rinkodaros veiksmai padeda padidinti mažmeninę prekybą iki 60 proc.
„Symphony RetailAI“ suvažiavime, kurio metu vyko seminarai ir produktų pristatymai, dalyvavo 19-os įmonių iš Lietuvos, Lenkijos, Italijos, Ispanijos, Olandijos, Rumunijos, Rusijos, Ukrainos ir kitų šalių atstovai. Renginio metu bendrovei BS/2 įteiktas „Symphony RetailAI“ partnerio statuso patvirtinimas, aptarti tolimesni bendradarbiavimo planai.
„Bendradarbiavimas su „Symphony RetailAI“ suteikia galimybę klientams pasiūlyti visą kompleksą mažmeninės prekybos automatizavimo paslaugų. Iš savo pusės klientams siūlome kasos aparatus, prekių duomenų skenerius, svarstykles ir pan. O „Symphony“ siūlo funkcinę, intelektinę sprendimų dalį. Vertiname šią partnerystę, kuri atveria naujus verslo plėtros horizontus“, – sako Emil Musayev.
„Symphony RetailAI“ – pasaulinė įmonė, kurianti sprendimus ir į klientus orientuotas, dirbtiniu intelektu paremtas analitikos sistemas, padedančias auginti plataus vartojimo prekių gamintojų ir prekybininkų pardavimo rezultatus. Įmonė buvo įsteigta 2018 m. pradžioje, sujungus iki tol veikusius du atskirus skyrius „Symphony GOLD“ ir „Symphony EYC“.
Įmonė kuria priemones, skirtas išsamiai klientų duomenų analizei, individualizuotai rinkodarai, prekių tvarkymo valdymui, kompleksiniam tiekimo grandinės ir mažmeninės prekybos operacijų planavimui.
„Symphony RetailAI“ partnerių suvažiavimas 2018 Londone