BS/2 su partneriais pristatė išmaniuosius mažmeninės prekybos sprendimus Baku vykusiame verslo forume „Retail Business Brunch 202
2025 m. spalio 23 d. Kaukazo ir Centrinės Azijos šalių mažmeninės prekybos atstovai susirinko į verslo forumą „Retail Business Brunch“, kurį Azebaidžano sostinėje Baku organizavo bendrovė BS/2. Tokio tipo renginys, skirtas aptarti mažmeninės prekybos plėtros tendencijoms ir apsikeisti vertinga patirtimi, vyko jau trečius metus iš eilės.
Šiemet į renginį atvyko daugiau nei 30 įmonių atstovų iš Azerbaidžano, Sakartvelo, Kazachstano, Uzbekistano, Turkijos, Ukrainos, Lietuvos ir Lenkijos. Visi dalyviai susirinko, vedini vieno tikslo – aptarti, kaip technologijos keičia šiuolaikinės mažmeninės prekybos standartus.
Tarptautinių ekspertų ir partnerių pranešimai
Renginyje daugiausia dėmesio buvo skirta pasaulinių įrangos gamintojų, programinės įrangos kūrėjų bei mažmeninės prekybos ekspertų pranešimams. Partneriai dalijosi inovacijų diegimo patirtimi ir demonstravo, kaip šiuolaikinės technologijos padeda mažmeninės prekybos įmonėms didinti veiklos efektyvumą bei gerinti klientų patirtį.Pranešimus skaitė Agnieška Sviatly („Diebold Nixdorf)“, Artiomas Antamonovas („Bizerba“), Mechmetas Erkalis ir Muratas Jemisli („Zebra Technologies“), Dmitrijus Kuzovlevas (SOTI) bei Aleksandras Bespalyj (SUNMI).
Sėkmės istorijomis pasidalijo Narmina Rustamova-Amirdžanova („Veyseloglu Group of Companies“) ir Nikolajus Čumakas (IDNT). Jie pristatė savo įžvalgas ir patirtį, parodydami, kaip šiuolaikinių technologijų taikymas ir orientavimasis į kliento poreikius padeda kurti tvarią, darniai veikiančią verslo ekosistemą.
Renginyje pranešimus skaitė ir įmonių grupės „Penki kontinentai“ atstovai. Susirinkusiuosius pasveikino grupės valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas ir „BS/2 Azerbaijan“ direktorius Ilgaras Hasanovas. Savo įžvalgomis pasidalijo BS/2 mažmeninės prekybos įrangos pardavimų vadovas Emilis Musajevas ir „ASHBURN International“ Pardavimų skyriaus vadovas Sigitas Šniukas.
![]()
Pasak Emilio Musajevo, susitikimas buvo itin turiningas ir paskatino atvirą dialogą tarp rinkos dalyvių:
„Renginys buvo labai produktyvus. Tai jau trečiasis forumas, kurį rengiame Baku. Į jį susirinko mūsų klientai ir partneriai, su kuriais galėjome aptarti aktualiausius šiuolaikinės mažmeninės prekybos klausimus ir pasiūlyti naujų sprendimo būdų. Ypač džiugu buvo matyti dalyvių susidomėjimą pristatytais sprendimais – daugelį domino, kada visa tai bus galima pritaikyti praktiškai.“
Skaitmeninė transformacija – naujas mažmeninės prekybos standartas
Pristatymų metu ekspertai pabrėžė, kad mažmeninė prekyba žengia į naują etapą, kai lankstumas, automatizavimas ir duomenų analizė tampa pagrindiniais konkurencingumo veiksniais. Šiuolaikiniai prekybos tinklai sparčiai atsisako popierinių dokumentų, pereina prie skaitmenizuotų procesų, kurie didina verslo skaidrumą, efektyvumą bei tvarumą.
Ypatingas dėmesys buvo skirtas duomenų analizės, kompiuterinio matymo bei dirbtinio intelekto technologijoms, kurios padeda palaikyti prekių asortimentą, mažinti sąnaudas ir priimti sprendimus, paremtus tiksliais rodikliais.
Be to, renginyje buvo aptarti konfidencialumo ir kibernetinio saugumo klausimai, ypač svarbūs, siekiant diegti inovacijas atsakingai. Pranešėjų teigimu, sėkmingiausios šiuolaikinės mažmeninės prekybos ekosistemos yra tokios, kurios sujungia parduotuvių, procesų ir klientų duomenis į vieną bendrą skaitmeninę sistemą, užtikrinančią individualų aptarnavimą ir spartesnį valdymo sprendimų priėmimą.
![]()
Bendrovės „Diebold Nixdorf“ atstovė Agnieška Sviatly pabrėžė praktinį renginio pobūdį:
„Man visuomet malonu bendradarbiauti su BS/2 atstovais ir jaustis tokių renginių dėmesio centre. Čia mes ne tik pristatome technologijas, bet ir kalbamės apie tai, kaip savitarnos sprendimai ir išmaniosios parduotuvės padeda plėtoti šiuolaikinę mažmeninę prekybą, gerinti klientų patirtį ir palaikyti verslą sudėtingais laikais. Svarbu, kad pristatyti sprendimai papildo vienas kitą ir parodo, kaip partneriai bendromis pastangomis drauge kuria šiuolaikinės mažmeninės prekybos ateitį.“
Technologijų taikymas praktiškai
Renginys apėmė ne tik teorinius pranešimus – dalyviai galėjo praktiškai susipažinti su aptartomis technologijomis, demonstruojamomis tam skirtoje atskiroje erdvėje. Svečiai patys išbandė naujausius mažmeninės prekybos sprendimus: savitarnos sistemas, išmaniąsias svarstykles, prekių skenerius ir inovatyvius grynųjų pinigų apdorojimo įrenginius.
BS/2 kvietimu renginyje dalyvavo didžiausių mažmeninės prekybos įmonių „Aversi“, „Smart Pharma“, „Rahmat Market“, „Asia Tech“ bei kitų atstovai iš Sakartvelo, Kazachstano ir Uzbekistano. Jiems buvo surengtas demonstracinis turas po BS/2 partnerių parduotuves Baku mieste. Drauge jie apsilankė prekybos centruose „Araz“, „Bravo“, „Rahat“ bei prekybos ir atsiskaitymo įrenginių demonstraciniame centre „SUNMI Home“. Šis turas sudarė galimybę pamatyti, kaip BS/2 partnerių sprendimai taikomi praktiškai ir prisideda prie šiuolaikinės mažmeninės prekybos plėtros.
BS/2 dėkoja visiems partneriams ir forumo dalyviams už indėlį į profesionalios bendruomenės stiprinimą ir inovacijų diegimą mažmeninėje prekyboje. Renginys tapo puikia proga pasidalyti patirtimi, aptarti aktualias tendencijas ir ieškoti naujų bendradarbiavimo sričių.









