Naujienos apie produktus

Sprendimas „Service Desk.iQ“ – sklandaus techninės įrangos darbo garantas

Bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) atnaujino techninės įrangos priežiūros automatizavimo sprendimą „Service Desk.iQ“. Atnaujintoje produkto versijoje 1.2.2 ženkliai išplėstas darbų planavimo ir jų atlikimo mechanizmas, palengvinantis priežiūrą atliekančių specialistų darbą. Naujoji „Service Desk.iQ“ versija bus pristatyta sausio pabaigoje Vokietijoje vyksiančioje bankinių technologijų parodoje  „Wincor World 2014“.

Atnaujintas sprendimas „Service Desk.iQ“ užtikrina detalų įrenginių priežiūros, palaikymo ir remonto darbų planavimą (angl. scheduling), kuris padės inžinieriams ir kitiems atsakingiems darbuotojams lengviau planuoti darbo užduočių atlikimą bei kontroliuoti darbų vykdymo eigą. Prieš vykdamas į įvykio vietą, inžinierius nuotoliniu būdu savo mobiliajame telefone gali patikrinti / peržiūrėti įrenginyje vykdytų darbų istoriją (kas buvo taisyta, kada ir pan.), pasitikslinti įrenginio konfigūraciją. Be to, naujoje versijoje papildytas ir užduočių patvirtinimų mechanizmas (angl. acceptance) atsižvelgus į ISO 20 000 standarto pakeitimus.

Atnaujintą „Service Desk.iQ“ sprendimą naudojantis darbuotojas, gavęs užduotį, gali peržiūrėti visą informaciją apie įrenginį (pvz., kokio modelio spausdintuvas, monitorius ir t. t. įdiegtas įrenginyje, kiek laiko naudojamos detalės ar veikia įdiegti moduliai). Taip pat yra galimybė matyti visus planuojamus darbus ir jų grafiką – laikotarpį, kada konkretus įrenginys gali būti remontuojamas (pvz., priklausomai nuo prekybos vietos ar kitos patalpos, kur stovi įrenginys, darbo laiko).

„Service Desk.iQ“ versija 1.2.2 suteikia naudotojui galimybę ne tik sužinoti savitarnos įrenginio vietą, bet ir per navigacinę sistemą susiplanuoti maršrutą iki įrenginio. Vykdytojas taip pat gali tiksliai nustatyti arba patikslinti įrenginio koordinates. Dar viena taupyti laiką padedanti naujovė – failų prisegimo (angl. attachments) galimybė ir įrenginio nuotraukų siuntimas per „Service Desk.iQ“ sistemą.

Svarbu pabrėžti ir tai, kad inžinierius, atliekantis įrenginio detalių keitimą, gali įmontuoti ir išmontuoti tik tas detales, kurios yra nurodytos užsakyme ir atitinka konkretaus įrenginio techninius reikalavimus. Be to, sistema kontroliuoja visų detalių „gyvavimo“ ciklą – specialistai gali patikrinti, kiek tiksliai kiekviena detalė veikė, kur tiksliai ji buvo ir yra, o tai palengvina techninės įrangos priežiūrą ir apskaitą.

Atkreipiame dėmesį, kad atnaujintas ir mobilusis sprendimas „Mobile Service Desk.iQ“. Jo naudotojams pasiūlyta nauja grafinė sąsaja, užtikrinanti dar paprastesnį ir patogesnį sprendimo valdymą.

Kilo klausimų?

Naujienos

Užsisakyti