Naujienos apie įmonę

„Sberbank“ Kazachstane diegia inovatyvias klientų aptarnavimo technologijas

Banko „Sberbank“ padalinyje Kazachstane jau veikia inovatyvi klientų aptarnavimo sistema „VTM.iQ“. Tai kompleksinis sprendimas, kurį bankas įdiegė bendradarbiaudamas su antrine „Penkių kontinentų bankinių technologijų“ (BS/2) bendrove „BS/2 Kazakhstan. „VTM.iQ“ sudaro kompanijos „Diebold Nixdorf“ daugiafunkcis savitarnos terminalas, automatinis seifas „CS 6060“ ir specializuoti BS/2 programiniai sprendimai.

Kaip sako „Sberbank“ padalinio Kazachstane „Bank XXI“ vykdomasis direktorius Ilja Jemeljanovas, šis sprendimas – tai papildomas klientų aptarnavimo kanalas ir visiškai naujas technologinis požiūris į bankines bei finansines paslaugas. „Naudodamasis „VTM.iQ“, klientas gali pasikonsultuoti su banko darbuotoju matydamas jį ekrane, gauti vardinę mokėjimo kortelę, pasitikrinti kortelės balansą, išsiimti ar įnešti grynųjų pinigų, išsikeisti valiutos. Beje, ši kortelės spausdinimo ir išdavimo technologija yra pirmoji Kazachstane ir Rusijoje“, – sprendimo galimybes vardija banko atstovas.

Banko atstovo teigimu, toks procesų automatizavimas padeda verslui mažinti sąnaudas. „Pasitelkę į pagalbą šį įrenginį, planuojame ne tik ženkliai sumažinti banko padalinių skaičių ir taip taupyti klientų aptarnavimui skirtas lėšas, bet ir optimizuoti darbo su grynaisiais pinigais procesus. Išlaikyti šį terminalą mums apsimoka kur kas labiau nei visą klientų aptarnavimo padalinį“, – sako I. Jemeljanovas.

Nors sprendimas „VTM.iQ“ kol kas Kazachstane veikia bandomuoju režimu, banko klientai jau spėjo įvertinti jo privalumus. Artimiausiu metu planuojama gerokai išplėsti jo funkcionalumą.

Kilo klausimų?

Naujienos

Užsisakyti