Naujienos apie įmonę

Idrako Dadašovo interviu NEWSWEEK: „Siekiame kur kas daugiau, nei vien kurti naujas technologijas“

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ istoriją išpublikavo autoritetingas žurnalas „Newsweek“

„Newsweek“ žurnalistė Mila Dmitrova įmonių grupės „Penki kontinentai”  biure Vilniuje kartu su įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu (dešinėje)  ir BS/2 generalinio direktoriaus pavaduotoju strateginių krypčių plėtrai Kirill Ovsiannikov (kairėje).

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pasiekimai pateko į vieno seniausių Amerikos leidinio puslapius

Įmonių grupės sėkmė žinoma ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. „Penki kontinentai“ generalinis direktorius „Newsweek“ žurnalistei papasakojo apie tai, kaip augo ir plėtėsi įmonių grupė, kokius ambicingus planus pavyko įgyvendinti bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų srityje. Pagrindinis „Penki kontinentai“ principas – siūlyti klientui pačias geriausias paslaugas.

Per pastaruosius keletą metų Lietuvos finansinių technologijų sektorius sparčiai auga – šalis užima 10-ąją vietą „Global Fintech“ reitinge. „Penki kontinentai“ – rinkos senbuvė, besispecializuojanti bankinės savitarnos kanalų, programinės įrangos kūrimo srityje. Grupės paslaugos ir produktai žinomi 80-iose pasaulio šalyse.

Kai pradėjau savo verslą, žinojau, kad teks daug ko išmokti. Mano patirtis ir mano komandos žinios augo eksponentine progresija. Tačiau visuomet laikėmės tos pačios taisyklės – teikti savo klientams visa, kas geriausia. Toks požiūris niekada nesikeitė, – sako Idrakas Dadašovas.

„Penki kontinentai“ istorija prasidėjo 1989 m. Įmonių grupė išaugo iš vietinėje rinkoje veikusios interneto svetainių kūrėjos, interneto paslaugų teikėjos, techninės įrangos pardavėjos į tarptautinę įmonę, kurios programinius sprendimus sėkmingai naudoja bankinės įstaigos ir mažmeninės prekybos organizacijos.

Рrograminių sprendimų diegimas savitarnos įrenginiuose

Atsižvelgdama į skaitmeninių savitarnos kanalų įtakos augimą, „Penki kontinentai“ ir toliau kuria bei tobulina savo programinius produktus, skirtus teikti bankinėms paslaugoms už finansinių įstaigų ribų. Įmonių grupės augimą lemia plėtra į naujas rinkas ir nuolat stiprinama partnerystė su stambiomis įvairių šalių finansinėmis organizacijomis.

„Penki kontinentai“ antrinės įmonės, įsteigtos septyniose šalyse (neskaitant Lietuvos), padeda garsinti grupės produktus ir paslaugas Baltijos šalyse, Kaukazo regione, Centrinėje Azijoje. „Penki kontinentai“ grupės įmonė „ASHBURN International“ 2016 m. sėkmingai įdiegė savo programinį sprendimą „TransLink.iQ“ didžiausiam Sakartvelo bankui „Bank of Georgia“.

Sistema „TransLink.iQ“ padeda per nuotolį stebėti kortelių skaitytuvais atliekamų mokėjimo operacijų perdavimą, automatizuoti šifravimo raktų valdymą. Naudojantis ja, partneriui patogu stebėti didžiulį 35 000 mokėjimo terminalų tinklą.

Tuometiniai LR Ekonomikos ministras Virginijus Sinkevičius (kairėje) ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis (dešinėje) įteikia „Lietuvos metų gaminys 2018“ aukso medalį „ASHBURN International“ vykdomajam direktoriui Žoržui Šarafanovičiui (centre) už programinį produktą „TransLink.iQ“.

2001 m. „Penki kontinentai“ antrinė įmonė BS/2 rinkai pristatė savitarnos įrenginių apsaugos ir klientų ginčų sprendimo sistemą „ATMeye.iQ“. Tai buvo tikras proveržis. Ši programinė įranga plačiai išpopuliarėjo Azijos, Afrikos, Artimųjų Rytų bei Rytų Europos šalių bankuose, tapo prieinama JAV ir Vakarų Europoje. Įmonių grupė siekia, kad kuriami produktai būtų saugūs, naudingi ir patogūs naudotis užsakovams bei galutiniams vartotojams.

BS/2 gen. direktoriaus pavaduotojas Tomas Augucevičius su „Lietuvos metų gaminys 2007“ aukso medaliu už programinį produktą „ATMeye.iQ“.

„Mūsų klientai – mūsų partneriai, o ne tiesiog mūsų paslaugų ir produktų vartotojai. Mes siekiame kur kas daugiau nei vien kurti naujas technologijas, norime jas lanksčiai taikyti realiame gyvenime“, – sako Idrakas Dadašovas.

Vystydama verslą, BS/2 laikosi socialinės atsakomybės principų. Įmonė yra sukūrusi programinius sprendimus, kurie palengvina specialiųjų poreikių žmonių gyvenimą. Pvz., Sakartvelo bankų „Liberty Bank“ ir „Bank of Georgia“ savitarnos įrenginiuose įdiegtas sprendimas „Talking ATM“ suteikia galimybę silpnaregiams prisijungti prie bankomato ausines ir klausantis instrukcijos norima kalba patogiai atlikti reikiamas operacijas.

Nauja kryptis – Lotynų Amerikos regionas ir naujų partnerių paieška

Šiuo metu perspektyviausi regionai, kuriuose BS/2 siekia stiprinti savo pozicijas bankinės įrangos ir jai skirtų programinių sprendimų srityje, yra Azijos ir Afrikos šalys.

„Tikiu, kad galime tęsti savo produktų sėkmės istoriją visame pasaulyje. Šiuo metu Azijos šalys yra didžiausias mūsų prioritetas, tačiau taip pat siekiame iki 2024 m. įžengti į Lotynų Amerikos regioną, kuriame tikrai yra matomas savitarnos įrenginių programinių sprendimų poreikis. Ypač tai pasakytina apie Karibų jūros regiono šalis, kuriose itin aktualūs įvairūs apsaugos, taip pat ir nuo kibernetinių grėsmių, sprendimai“, – sako Idrakas.

Šiuo metu bendrovė siekia plėsti savo įtaką besivystančiose rinkose ir aktyviai ieško naujų partnerių.

„Augant įmonei, kyla papildomas tarpusavio pasitikėjimo poreikis. Norime bendradarbiauti su tokiais partneriais, kurie supranta mūsų DNR“, – apibendrina „Penkių kontinentų“ grupės vadovas.

Šūkis „Klausykite, matykite, skaitykite” 1999 m. įmonės plakate. Anot I. Dadašovo, tais laikais internete dar nebuvo videoįrašų, taigi taip reklamuodami interneto paslaugas mes nuspėjome ateitį.

Visą „Newsweek“ parengtą interviu su Idraku Dadašovu galite perskaityti čia.

„Newsweek“ – savaitinis naujienų žurnalas, leidžiamas JAV nuo 1933 m. Leidinys publikuoja medžiagą apie žymius pasaulio ekonomikos ir politikos veikėjus, IT įmonių pasiekimus, socialines naujienas ir kt. Per visą savo gyvavimo istoriją žurnalas patyrė įvairių pokyčių, įskaitant visišką perėjimą nuo popierinio prie skaitmeninio formato. 2014 m., pasikeitus savininkams, „Newsweek“ vėl atnaujino spausdintos versijos leidimą. Šiuo metu „Newsweek“ yra vienas iš skaitomiausių pasaulio žurnalų. Unikalių leidinio svetainės lankytojų skaičius siekia 100 mln., o spausdintinės žurnalo versijos parduodama iki 100 000 egzempliorių per mėnesį.

Kilo klausimų?

Naujienos

Užsisakyti